//Coffee Cream.
Sorry , I hate dishonest person !
Sunday, February 19, 2012 | 12:26 AM | 2 comments
Assalamualaikum ,


Entry kali ni merupakan entry melepaskan geram Ieya . Sorry kalau buat korang sakit hati . Memang takde niat sama sekali . Tapi Ieya betol betol tak tahan . Dah lama tahan . So kalau taknak baca pun takpe . Ieya tak kisah . Memang korang tak patut baca pun kot .

Now api kemarahan Ieya memang membara bara . Geram dengan si penipu yang sengaja nak buat orang sakit hati . Penyebab utamanya ialah follower yang sengaja tulis 'Saya dah follow awak , follow saya balik ' . dekat shoutbox Ieya . Tapi bila aku bukak dashboard aku , haremm tak naik naik pun . Cubalah jujur , bukan Ieya nak marah pun kalau korang nak tulis 'Saya dah follow awak , follow saya balik ' . Ieya sure follow korang balik . Tapi Ieya betul betul tak suka orang yang menipu . Kalau korang taknak follow belog Ieya yang tak ohsem macam belog korang ni , takpayah follow . Cukup sekadar tulis korang singgah belog Ieya pun takpe . Ieya dah cukup bersyukur pun .

Lagii sekali , Ieya nak minta maaf kalau ada yang terasa . Ieya cuma terlalu marah , marah sanggat sanggat . Maaf ye .

p/s : ini tiada kaitan dengan segmen follow memollow blog ye ;)
Sincerely from Bunny's





A cup of Coffee

© Copyright by Ieya Hussin. All rights reserved.This blog is re-edit by ME. Template by NisaSayakinie.
Images and icons by cutesecrets.net and babydoll.nu. Background by Sys Una.
There are  silent reader(s) are/is viewing this blog.