//Coffee Cream.
No Need Any Title
Saturday, January 28, 2012 | 11:05 PM | 0 comments


Assalamualaikum ,

Hari ni hari last cuti sekolah kan ? Yes , tak puas cuti . nak cuti lagi boleh ? Okey iea tahu tu tak akan terjadi .  Siapa yang dah siap kerja sekolah , angkat kening CEPAT ! Ramai yang belom siap ni , Iea pun belom siap kerja sekolah la , moh la kita beramai ramai tak payah buat kerja sekolah . *ada gaya penghasut tak ?


Iea ni sekarang tengah buhsan ehhh salah bosan , tak tahu nak buat apa . Got idea ?

Oh ya , terlupa something . Tahniah kepada kak long saya Aida Zaharah kerana telah berjaya masak walaupun pedas yang amat . 30 batang cili je yee . BANYAK LA KAU ! saja nak seksa orang kan ! Haha .

That's all bye
Sincerely from Bunny's





A cup of Coffee

© Copyright by Ieya Hussin. All rights reserved.This blog is re-edit by ME. Template by NisaSayakinie.
Images and icons by cutesecrets.net and babydoll.nu. Background by Sys Una.
There are  silent reader(s) are/is viewing this blog.