//Coffee Cream.
Patah Seribu
Thursday, September 15, 2011 | 10:48 AM | 0 comments
Hey Hey Selamat Pagi dan SELAMAT HARI MALAYSIA . Iea sengaja hapdate belog pagi pagi nih sebab dua pasang mata iea ney ta bule nak tutup laa . Ye laa , dia pun tahu yang esok cuti so dia taknak bagi iea dibuai mimpi . HEHE . As a result , kalau tak boleh tidur iea menapak ke YOUTUBE laa , mano lagik mahu pergi kan . Okey , iea malas nak bebel banyak laa . Iea just nak share a song by SHILA AMZAH title PATAH SERIBU . Korang dah dengar ? Kalau belum meh la dengar .


Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah…
Sincerely from Bunny's





A cup of Coffee

© Copyright by Ieya Hussin. All rights reserved.This blog is re-edit by ME. Template by NisaSayakinie.
Images and icons by cutesecrets.net and babydoll.nu. Background by Sys Una.
There are  silent reader(s) are/is viewing this blog.