//Coffee Cream.
Belog baru saia !
Friday, April 1, 2011 | 7:38 PM | 0 comments
Kelentang kelentung sana sini atas bawah kiri kanan depan belakang dan akhirnya ! SUDAH BERJAYA ! Maceh maceh ! saia da berjaya , saia thu . Tengs da support saia *cover malu , sdg berPERASAN . Aku bkn buad rumah la , cume membygkn yg aku sdang buad rumah .

Ahaha , aku da merepek sory sory sdg Tink Tonk la skrg ney ! Dgn jayanya aku da berjaya edit blog aku ! Yeah ! cop cop , pehal byk noe tnde seru ney ? Aku da sumbat kn lgu baru mcm buad tahu sumbat . Lgu tuh aku BARU sumbat dlm blog aku dan lgu tuh pon BARU disumbatkan di dlm corong corong radio so , still fresh lg lgu ney . Enjoy taw . Law kaw ta suke lgu tuh , kaw punya pasal la ad aku keysa ? Aku punya blog aku punya suke la , pe kaw susa .

Background pon suda di tukar , agak ceria mcm Astro Ceria . Huish , aku merepek lg . Dan segala mcm benda benda haram jadah yg mengarut telah aku letakkan di dlm blog comel aku ney . Anda semua jgn jeles , walaupon pada hakikatnya mang anda semua ta ad masa na jeles dan ta hingin na jeles , tp biarkn la saia merepek sekejap , sekejap jea please .

Okey la , aku mls na menaip lg nty aku makin merepek pulak . Till here , there n everywhere . Chaw cin cau !* kn aku da kate aku mrepek . Sory byk merepek , byk tanda seru , byk tanda soal , byk nokhtah bkn noktah cinta dan juga byk sesgt koma . Hee ;P
Sincerely from Bunny's





A cup of Coffee

© Copyright by Ieya Hussin. All rights reserved.This blog is re-edit by ME. Template by NisaSayakinie.
Images and icons by cutesecrets.net and babydoll.nu. Background by Sys Una.
There are  silent reader(s) are/is viewing this blog.